26/2/16

Samarreta calada de The Bluü Room

[texto en castellano al final]

No és el primer cop que us dic que tinc moltes ganes d'estiu... per això els projectes d'hivern han quedat apartats per donar pas a cosetes una mica més primaverals i estiuenques.

El darrer projecte que he acabat és un tutorial de la Marta de Bluü. La veritat és que te unes idees genials i que cada divendres espero amb ganes la publicació dels seus patrons. 

El patró utilitzat és de l'estiu passat, una samarreta calada ideal pels dies de molta calor, per anar a la platja o a la piscina. Al veure el resultat pot semblar una mica complicat, però la veritat es que si es segeixen les instruccions al peu de la lletra aviat li agafes el truc. Per si algú s'anima us deixo el video:



En el meu cas he utilitzat fil de cotó Drops Paris en tres tons (26, 39 i 42) i un ganxet de 5 mm. Com que la samarreta és per l'Abril l'amplada havia de ser d'uns 35 cm amb una cadena inicial de 55+2. punts. Vaig anar fent files dins arribar a la llargada necessària i llestos. 

Encara falta una mica per poder estrenar-lo, però la propietària sembla contenta amb el resultat!!!


Aquí us deixo una fotografia de l'estrena del jersei, sembla que hi va còmoda!!!!






No es la primera vez que os digo que tengo muchas ganas de verano... por esta razón los proyectos de invierno han quedado aparcados para dar paso a cositas más primaverales y veraniegas.

El último proyecto que he terminado es un tutorial de Marta de Bluü. La verdad es que cada viernes espero con ganas la publicación de sus patrones.

El patrón utilizado es del verano pasado, una camiseta calada ideal para los días de mucha calor. Al ver el resultado puede parecer complicado, pero la verdad es que si se siguen las instrucciones al pie de la letra le coges rápido el truco. Arriba podéis ver el vídeo.

En mi caso he usado hilo de algodón Drops Paris en tres tonos (26, 39 i 42)  y un ganchillo de 5 mm. Como la camiseta es para Abril calculé un ancho de 35 cm con una cadena inicial de 55+2. puntos. Fui tejiendo filas hasta obtener la largada necesaria y listos.

Aún falta un poco para poder estrenarlo, pero la propietaria parece contenta con el resultado!!!!

Os dejo una foto del día de la estrena, parece que está muy cómoda con él!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada